Thursday, April 28, 2016

新しい先生の紹介


紹介文
Hello!
My name is Laura, and I started working at Otis’ English School at the end of April. I studied Japanese at Newcastle University in England. This choice led me on a journey, and I recently finished Kyushu University graduate school, the department of Language, Media and Communication. In my free time I like to stay active by doing yoga and cycling to nearby beaches, but on rainy days I enjoy sitting in my armchair and reading a book or trying rice cooker cake recipes! I have taught English to many students of different ages and levels, and I am excited to get to know my new students. I’m sure we can learn a lot from each other!

こんにちは。
私の名前はローラです。4月末にOtisの英会話教室で教え始めました。イギリスのニューカッスル大学で日本語を勉強しました。さらに勉強をする為に九州大学の大学院で“言語・メディア・コミュニケーションコース”を2015年度末に完了しました。時間がある時に体を動かすためにヨガと、自転車で近くの海岸に行く事が好きです。その他には、雨の日に家のアームチェアで読書するのと炊飯器でケーキのレシピを試すのが好きです。今まではさまざまな年齢とレベルの生徒さんに英語を教えました。今後、生徒さんの皆さんに会うのを楽しみにしています。お互い学びあえる事が沢山あると思います!

No comments:

Post a Comment